Wpisy dla tagu: marka

Real

Publikacja treści: 07-04-2012, Otagowane jako: sieci handlowe, hipermarket, marka

Real to hipermarkety o proponujące nam zarówno produkty spożywcze jak i przemysłowe, sieć pochodzi z Niemiec, jednak obecnie sklepy te możemy spotkać w wielu państwach europejskich. W Polsce zakupy w hipermarketach Real możemy bez problemu robić już od połowy lat 90-tych ubiegłego wieku. Pierwszy sklep wybudowany został w roku 1996 w Szczecinie. Obecnie w Polsce mamy już 54 hipermarkety sieci Real. Nie ma nic dziwnego w tym, że marka ta jest tak popularna. Musimy pamiętać o tym, że niejednokrotnie w Realu możemy kupić produkty wysokiej jakości, które reprezentują markę stworzoną specjalnie na potrzeby sieci Real. Można tutaj wymienić w pierwszej kolejności produkty sygnowane nazwami: Watson, Alaska i TIP. Ta ostatnia nazwa jest na pewno najbardziej znana nam wszystkim. Produkty TIP (Tanio o pewni) to żywność i kosmetyki dobrej jakości i w przystępnej cenie. Wspomniana natomiast Alaska to seria wyprodukowanych specjalnie dla Real produktów AGDS, z kolei Watson to nazwa wysokiej klasy sprzętu RTV.

Auchan

Publikacja treści: 07-04-2012, Otagowane jako: sieci handlowe, hipermarket, marka

Auchan to jedna z bardziej rozpoznawalnych francuskich sieci handlowych w Europie. Obecnie sklepy Auchan mamy także w Polsce. Zwykle hipermarkety Auchan budowane są na terenach wiejskich lub podmiejskich tuż obok wielkich miast – tak było też z pierwszym sklepem Auchan wybudowanym w 1996 w piasecznie niedaleko Warszawy. Od samego początku Auchan starał się zjednać sobie klientów poprzez nowatorskie systemy promocyjne. Przykładem takich działań mogą być karty kredytowe Auchan, które to wydawane są już od 2001 roku. Wielu stałych klientów bardzo ceni sobie to udogodnienie. Od roku 2006 klienci sklepów mogą zdecydować się także na kartę Visa Auchan. Formą promocji sklepu jest także nowatorski program lojalności pod wiele mówiącą nazwą „Skarbonka”, który działa już od 2003 roku. Obecnie w naszym kraju znajdują się aż 22 hipermarkety Auchan, zwykle wokół nich tworzone są swego rodzaju nowoczesne centra handlowe (tzw. galerie), co dodatkowo przyciąga jeszcze klientów z danego miasta i okolicy.

Biedronka

Publikacja treści: 08-04-2012, Otagowane jako: marka, popularność, towar

Biedronka to najbardziej rozpoznawalna sieć handlowa w naszym kraju. Jak wynika z badań rynku, w przeciągu ostatnich sześciu miesiące w sklepach tej sieci zrobiło zakupu mniej więcej 60% Polaków. 90% badanych przyznaje natomiast, że zna tę markę. Dlaczego właściwie tak bardzo lubimy ten słynny dyskont? Przede wszystkim za niskie ceny. Nie świadczą one bynajmniej o niskiej jakości produktów, gdyż sieć posiada własny system dystrybucji, który znacznie zmniejsza koszty transportu towaru, co finalnie przekłada się na jego niższą cenę. Ponadto wiele oferowanych w sklepach Biedronki produktów wytwarza jest przez znanych producentów, którzy pewne oferowane towary produkują specjalnie dla dyskontu. Można tutaj wyminie choćby Coca Colę w butelce o pojemności 1,75 l – produktu tego nie znajdziemy w żadnym innym sklepie. Popularność Biedronki wynika także z faktu, że obecnie w naszym kraju mamy aż 1750 sklepów tej marki – żadna inna sieć handlowa w Polsce nie jest tak rozbudowana.




chwilówki przez internet chwilówki przez internet beautysystem.pl