Auchan

Publikacja treści: 07-04-2012, Otagowane jako: sieci handlowe, hipermarket, marka

Auchan to jedna z bardziej rozpoznawalnych francuskich sieci handlowych w Europie. Obecnie sklepy Auchan mamy także w Polsce. Zwykle hipermarkety Auchan budowane są na terenach wiejskich lub podmiejskich tuż obok wielkich miast – tak było też z pierwszym sklepem Auchan wybudowanym w 1996 w piasecznie niedaleko Warszawy. Od samego początku Auchan starał się zjednać sobie klientów poprzez nowatorskie systemy promocyjne. Przykładem takich działań mogą być karty kredytowe Auchan, które to wydawane są już od 2001 roku. Wielu stałych klientów bardzo ceni sobie to udogodnienie. Od roku 2006 klienci sklepów mogą zdecydować się także na kartę Visa Auchan. Formą promocji sklepu jest także nowatorski program lojalności pod wiele mówiącą nazwą „Skarbonka”, który działa już od 2003 roku. Obecnie w naszym kraju znajdują się aż 22 hipermarkety Auchan, zwykle wokół nich tworzone są swego rodzaju nowoczesne centra handlowe (tzw. galerie), co dodatkowo przyciąga jeszcze klientów z danego miasta i okolicy.




Hologram ELS kolekcjonerski na legitymacje studencką Warszawa manicure wyposażenie kosmetyczne perfumy celine dion

Przeczytaj również:

Castorama


Castorama to siec francuskich supermarketów i hipermarketów oferujących towary przydatne do budowy domu lub do jego aranżacji. Obecnie sklepy tej sieci są bardzo popularne także w naszym kraju. To największa sieć handlowa tego typu w naszym kraju – obecnie mamy aż 53 sklepy pod szyldem Castorama. Pierwszy sklep powstał ...

Media Markt


Media Markt to niemiecka sieć handlowa, która znamy wszyscy choćby z reklam z dość kontrowersyjnym sloganem „Nie dal idiotów”. Supermarkety Media Markt oferują nam wszelkiego rodzaju sprzęt AGD oraz RTV. Znajdziemy także w ich asortymencie filmy, muzykę, komputery sprzęt fotograficzny, nagłośnieniowy itd. W naszym kraju ...

Biedronka


Biedronka to najbardziej rozpoznawalna sieć handlowa w naszym kraju. Jak wynika z badań rynku, w przeciągu ostatnich sześciu miesiące w sklepach tej sieci zrobiło zakupu mniej więcej 60% Polaków. 90% badanych przyznaje natomiast, że zna tę markę. Dlaczego właściwie tak bardzo lubimy ten słynny dyskont? Przede wszystkim ...